Misja

 

OGŁOSZENIE

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubsku

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Kierowca – pracownik gospodarczy


Nazwa i adres jednostki:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, Aleja Niepodległości 2.

  1. Wymagania związane ze stanowiskiem:

  1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie;

  • prawo jazdy kat. B;

  • aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do przewozu pracowników samochodem służbowym;

  • własna działalność gospodarcza;

  • obywatelstwo polskie;

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  • niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy;

  2. nieposzlakowana opinia.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku kierowca – pracownik gospodarczy:

  1. przewóz pracowników socjalnych po terenie gminy Lubsko, a w razie uzasadnionej konieczności także poza teren gminy Lubsko;

  2. przewóz kasjerki do banku;

  3. wykonywanie drobnych napraw urządzeń i sprzętu.

  1. Warunki pracy na stanowisku:

Kierowca – pracownik gospodarczy

forma zatrudnienia: umowa o świadczenie usług ( do 110 godz. miesięcznie w godzinach urzędowania Zleceniodawcy z uwzględnieniem jego potrzeb)

miejsce pracy: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubsku, Aleja Niepodległości 2, 68-300 Lubsko

Przewidywany termin świadczenia pracy: od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

Termin składania ofert: 27.12.2023 r. do godz.: 15:30

 

  1. Wymagane dokumenty:

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdów oraz aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do przewozu pracowników samochodem służbowym.

  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ̽.

  3. Podpisana informacja o przetwarzaniu danych osobowych ̽.

̽ Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz informację o przetwarzaniu danych osobowych można pobrać na stronie www.mgops.lubsko.pl w zakładce Biuletynu Informacji Publicznej

  1. Sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierowca – pracownik gospodarczy” – osobiście w godz. pracy Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubsku, Aleja Niepodległości 2, pok. nr B 0.4 – sekretariat lub listem poleconym.

  1. Informacje dodatkowe:

  1. Kontakt w sprawie naboru: telefoniczny 68 457 61 98,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.

  2. Dokumenty rekrutacyjne kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostaną zniszczone bezpowrotnie przy użyciu niszczarki.

 

Lubsko, dnia 13.12.2023 r.



Klauzula Informacyjna dla uczestników postępowań, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), w związku z naszą współpracą, szanując Pani/Pana prywatność oraz dbając o to, kto i w jaki sposób przetwarza Pani/Pana dane osobowe, poniżej przedstawiam informacje, które pomogą Pani/Panu to ustalić.

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko–Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubsku, reprezentowany przez Kierownika jednostki mający siedzibę przy Aleja Niepodległości 2 w Lubsku  68-300 , można się z nim skontaktować pisemnie na adres siedziby administratora lub telefonicznie: 68 457 61 98.

2. Inspektor ochrony danych

W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

 3. Cele i podstawy przetwarzania

Pani / Pana dane osobowe  przetwarzane będą na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO -  w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy  z uwagi na złożoną ofertę, a  w przypadku zawarcia Umowy w celu jej wykonania ,

- art. 6 ust. 1 lit. c  RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze tj. archiwizacji dokumentów.

- art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Wykonawcą  a Administratorem, jeśli takie się pojawią.

 4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w  szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności.

Ponadto  Pani/Pana dane ujęte w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy.

 5. Obowiązek podania danych

Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.

 6. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia.

 W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy będą one przechowywane przez okres 10  lat  licząc od końca roku kalendarzowego w którym umowa przestała obowiązywać.

 7. Przysługujące Pani/Panu  uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii  

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych

- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 8. Dodatkowe informacje

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu - Administratorowi chyba, że ma zastosowanie, co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.